5 Şubat 2013 Salı

Tüm Dünya Dillerinde Merhaba Deniz

Uzun zamandır yapmak istediğim, belki de birazcık hayallerimin gerçekleşeceğine olan inancımı kuvvetlendiren bir blog sayfası. adece dönüp okuduğumda ne kadar çok eğlendiğimi, ne kadar çok öğrendiğimi bana göstermesini diliyorum. Tumblr'dan uzaklaşıp, belki de birazcık yalnız kalabilmek için buraya geliyorum.
İşin duygusal yanını es geçiyorum, bu adrese yolu düşen insanlara bir açıklama getiriyorum; bu blog benim gerek Türkiye'de gerek gezegenin saçma sapan yerlerinde olan anılarımdan oluşacaktır. Blogu yeni açtığım için bir süre boyunca gittiğim, gezdiğim yerleri döktüğüm kağıtlardan buraya geçireceğim. O koskoca defterden buraya geçirecek çok fazla hatıra, çok fazla nerede ne yenir, çok fazla nerede neye OHA dedim cümleleri var.
İyi eğlenceler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder